Šolska shema sadja in zelenjave

Ukrep EU kmetijske politike

V pripravi.

7. razredi so pri LUM raziskovali barvne dimenzije, slikarsko tehniko pa krepili ob spoznavanju Cezannovih del, ki so ponudila zgled z motivi jabolka, enega izmed glavnih sestavin tradicionalnega slovenskega zajtrka.

v 8. razredu so učenci sestavljali pesmice o sadju.

Vsako leto učenci oblikujejo nove plakate o šolski shemi za vhode šole.

 

image001 image003 image002

 

image007 image006  image005 image004

 

Pri likovnem snovanju 2 so se učenci posvetili zavrženi hrani in skozi spoznavanje vizualnih komunikacij (plakata) iskali rešitve za bolj trajnostno ravnanje s hrano. Ugotovili smo, da potemnela banana ni za v smeti, da so hruške z udarninami ali jabolka čudnih oblik prav tako užitna ter da lahko iz starega sadja naredimo kompot ali pa ga posušimo. Kompetenca, ki so jo krepili pod vodstvom učiteljice Katje Kovše je etično in trajnostno mišljenje.

 

image006

Učenci so sadje uživali tudi v šoli v naravi.

Pri pouku so  učenci  pogosto pripravljlai sadne in zelenjavne krožnike in se zelo potrudili pri garniranju jedi.

V kotičku šolske sheme so vsako sredo uživali v pestri ponudbi sadja ali zelenjave.

 

20220525_103647 44 33 4
7 20220518_080245(1) 20220517_190914(1)

Učenci so doma, v naravi ali v trgovini  fotografirati sadje in zelenjavo ter pri tem upoštevati kompozicijo, barvno razmerje, razmerje fotografije in podobno. Nastali so zanimivi izdelki, ki smo jih razstavili na oddelčnem panoju.

image001 image002

Ustvarjali smo poezijo na temo sadja in zelenjave (6.-9. r) in preuredili kotiček šolske sheme.

 

m  m1

Učenci 6. razreda so prevajali sadje in zelenjavo in naredili  plakate.

 

m2 m3

Na novo smo uredili kotiček sheme šolskega sadja in zelenjave.

2  5  4

Pri razredni uri je 6. b razred z razredničarko ustvarjal na temo SŠSZ in uredil kotiček. Učenci so iskali pregovore in misli o sadju.

 

Zajeta slika

 

 

V tednu, ko je bi svetovni dan hrane, 16. 10. 2013, so učenci vsak dan v jedilnici  degustirali različne vrste sadja.

 a1 a2

Na svetovni dan hrane smo izvedli tudi naravoslovni dan, kjer smo dali poudarek sadju in zelenjavi. V eni izmed delavnic smo pripravljali zelenjavne juhe.

a4  a3

Dejavnosti, ki so jih izvedli v 1. razredih, pa so bile naslednje:

  • branje pravljic, zgodbic na temo zdrava prehrana (npr. Škrat Brokolino);
  • izdelava prehrambne piramide;
  • izvedli smo predavanje na temo nega zob in zdrava prehrana;
  • pripravili smo sadno kupo in sadja;
  • izvedli smo naravoslovni dan na temo zdrava prehrana;
  • dekoracija na temo zdrave prehrane;
  • jesenska tržnica s sadjem in zelenjavo;
  • sami smo posejali in posadili nekaj zelenjave – razredna ekovrtilnica.
  a6 a7

Izvedli smo  tehniški dan -Fotografiranje sadja in zelenjave in razstavo, ki smo jo pripravili.

Ravno tako smo s fotografijami sadja in zelenjave sodelovali na TEKU ZA ZDRAVJE (s fotografijami smo okrasili stojnico).

Z  8. A razredom smo sodelovali v anketi na temo sadja in zelenjave.

4. a smo ob praznovanjih rojstnih dni pripravili sadne kupe, obiskal nas je čebelar in sadjar.

3. rared smo pri LVZ izdelovali kolaž – “Pisano sadje”. Pri SPO smo imeli predstavitev plakata – sadje, vitamini v sadju, zdrava prehrana, raziskovali smo katere vrste sadja in zelenjave uvozimo iz tujine… Naredili smo sadno kupo iz različnih vrst sadja, zelenjavni namaz.

vvvv vvv vv

Razred: 1. A in B

Učiteljice: Vesna Lupše, Irena König, Jasmina Vidmar in Sonja Polegek

 

Načrtovani in izvedeni cilji v okviru projekta:

– označitev košev za ločeno zbiranje odpadkov

– likovni izdelki na temo zdrave prehrane

– jesenska tržnica z eko hrano – povabili smo tudi vrtčevske otroke

 

 c1  c2

– naravoslovni dan zdrava prehrana – priprava eko hrane

č1  č2

– sodelovalno učenje med razredi (učenci 5. razredov učijo učence 1. razredov na temo zdravo telo)

– dekoracije na temo sadje

– praznovanje rojstnih dni – učenci nosijo v šolo sadje

x1

– sodelovanje na Altermedu z eko namazi in domačim bezgovim sokom

d

– poskušali smo postati »eko vrtnarji« – v razredu smo si izdelali razredno vrtilnico

 

e2 e

 

TEDEN ZDRAVJA

V SOBOTO, 6.4. 2013 SO SE TUDI UČENCI NAŠE ŠOLE  UDELEŽILI AKTIVNOSTI V MESTU CELJU OB SVETOVNEM DNEVU ZDRAVJA.

OGLEDALI SO SI EKOLOŠKO TRŽNICO IN SPOZNAVALI BIO PRIDELANA IN PREDELANA  ŽIVILA  ( SADJE IN ZELENJAVO).

 

x3  x2

Prenovili smo letošnji kotiček sadja in zelenjave – izdelali smo nov plakat in sadje iz stiropora za okrasitev jedilnice.

 DSCN1604  ddd1 DSCN1605

14.OKTOBRA SO UČENCI PREDMETNE IN RAZREDNE STOPNJE SKUPAJ S STARŠI IZVEDLI NARAVOSLOVNI DAN Z NASLOVOM« HRANA». POUDAREK JE BIL NA SADJU IN ZELENJAVI. UČENCI SO SODELOVALI V RAZLIČNIH PRAKTIČNIH DELAVNICAH.

 dd2  dd1

 

NEKAJ UTRINKOV IZ  DELAVNIC NARAVOSLOVNEGA DNE O HRANI S POUDARKOM NA SADJU IN ZELENJAVI:

  • fotografiranje sadaja
  • slikanje sadja
  • oblikovanje novega plakata
  • priprava sadnega krožnika
 d1  d2  d3  d5
 d5 d6 d7

 

Delavnica “Zdravi napitki”.

w1  w3  w

Dejavnosti, ki smo jih izvedli v 1. razredu.

 

  • branje pravljic, zgodbic na temo zdrava prehrana (npr. Škrat Brokolino, Zakaj je palčka Skakalčka bolel trebušček);
  • izdelava prehrambene piramide;
  • kuhali juho iz zelenjave, buč;
  • pekli kruh in potico;
  • izvedli smo predavanje na temo nega zob in zdrava prehrana;
  • dekoracija na temo zdrave prehrane;
  • obisk lokalnega čebelarja;
  • sami smo posejali in posadili nekaj zelenjave – razredna ekovrtilnica.
kj2  kj1 kj3  kj

Plakati o sadju pri angleškem jeziku.

 ggg
Skip to content