Letos bomo v sklopu teme FESTIVAL naj bo razmišljali v dveh smereh festivala. Lahko je enodnevni dogodek v obliki sejma, zabave, karnevala, gala srečanja, dneva/noči pravljic, medgeneracijskega sodelovanja, likovne delavnice. Lahko pa je večdnevni dogodek, kjer se na istem mestu zvrsti več zaporednih dogodkov v obliki koncertov, gledaliških iger, filmskih projekcij, glasbe, običajev, cvetja, kulinaričnega in adrenalinskega doživetja, … Cilj letošnje teme je za domači kraj pripraviti dogodek, ki se bo odvijal v prihodnje po vzoru največjih festivalov. Najpogosteje so festivali vsakoletna prireditev, ki svoje prizorišče ali pa obdobje v katerem se izvaja poveže s tematiko festivala. Tudi mi bomo v svojih nalogah pripravili/organizirali festival, ki bo za obiskovalce poleg festivalskega dogajanja vključeval tudi turistično in ostalo lokalno ponudbo (kulinariko, prenočišča, kulturno ponudbo, …)
Festival vključuje:
– izdelavo turistične naloge,
– sodelovanje na turistični tržnici (postavitev turistične stojnice in nastop na prireditvenem prostoru)
Festival poteka na državni ravni.
Dokumentacija vključuje:
1. prijavo za razpis na obrazcu TZS,
2. izvod turistične naloge,
3. načrt predstavitve na turistični tržnici, ki vključuje:
• okvirno vsebino in strukturo predstavitve turističnega proizvoda,
• število sodelujočih pri predstavitvi.
4. povzetek turistične naloge v slovenskem jeziku, v skladu z dispozicijo za pripravo povzetka, ki je priloga pravilniku
5. obrazec izjave, da so učenci in starši seznanjeni s potekom festivala ter da soglašajo z javno
objavo rezultatov z imeni in fotografijami sodelujočih.
Zapis dokumentacije, naveden pod številkami 2., 3. in 4., mora biti do roka za oddajo, oddan na CD-ju oziroma poslan po elektronski pošti, urejen z urejevalnikom besedila MS Word kot enoten dokument, na naslov info@turisticna-zveza.si
Turistična naloga mora biti:
– oddana tudi v pisni obliki, vezana s spiralo (lahko tudi druga vezava, primerna za knjižno
obliko),
– objavljena na spletni strani osnovne šole, ki jo prijavlja, najkasneje teden dni pred izvedbo
festivala.
Tekmovanje bo potekalo na državni ravni, predvidoma na več lokacijah po Mercatorjevih centrih. Usmeritve za pripravo turističnih produktov:
• opis predstavitve turistične zgodbe v nalogi naj bo podlaga za oblikovanje turističnega produkta, ki bo predstavljen na turistični tržnici;
• naloga naj temelji na tržnem pristopu, ki bo služil predvsem za potrditev in oblikovanje idej v celovit turistični produkt;
• predstavljen turistični produkt naj ima potencial dejanske uresničitve z izdelanim trženjskim načrtom;
• predstavitev turističnega produkta naj bo pripravljena čim bolj inovativno in atraktivno, po možnosti z uporabo sodobnih tehnologij;
• stojnica naj smiselno reprezentira produkt – ta naj bo tudi na stojnici predstavljen skladno z izdelano nalogo in osnovno temo;
• stojnica naj bo privlačna, zanimiva in razpoznavna;
• pri izvedbi predstavitve na turistični tržnici naj bo poudarek na komunikaciji z okolico kot na pravem turističnem sejmu;
• k sodelovanju povabite člane turističnih zvez in društev ter druge turistične delavce v kraju.
Rok za prijavo na festival je 30.9.2019.
Pravilnik za izvedbo festivala in tekmovanja Turizmu pomaga lastna glava je objavljen na spletni strani http://turisticna-zveza.si/projekt.php?id=11.
VIR: spletna stran Turistične zveze Slovenije
Priloga:
Naslov naloge: PUST NAJ BO

