V pripravi.
V pripravi.
https://www.facebook.com/100063468764933/videos/777496800209555/
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Ostali učenci OŠ Lava so na različnih koncih mestnega jedra risali simbole miru, pisali pozitivna sporočila in mimoidoče opozarjali na pomen in pomembnost vrednot kot so mir, solidarnost, medsebojno spoštovanje, svoboda…
Prireditev so učenci popestrili z glasbenimi točkami, osredna gostja pa je bila predsednica Državnega zbora RS, mag. Urška Klakočar Zupančič.
https://www.facebook.com/photo?fbid=535056398619981&set=pb.100063468764933.-2207520000.
https://www.facebook.com/photo?fbid=535056158620005&set=pb.100063468764933.-2207520000.
Učenci 4. razredov so izvedli delavnico z naslovom SOŽITJE MED GENERACIJAMI. Pod vodstvom razredničark Polone Hrovat in Nataše Anderlič so krepili kritično mišljenje, sodelovanje in ustvarjalnost.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Global Money Week 2023 – Svetovni teden izobraževanja o financah
Od 20. do 26. marca 2023 je že enajstič po vsem svetu potekala svetovna akcija ozaveščanja o pomenu finančnega izobraževanja in finančni pismenosti otrok in mladostnikov Global Money Week (GMW), ki ga pri nas poimenujemo kar Svetovni teden izobraževanja o financah.
Več o dogodku na tej povezavi.
![]() |
V torek, 23. 5. 2023, smo na šoli izvedli EKO DAN. Otroci so razvijali številne kompetence podjetnosti kot so etično in trajnostno razmišljanje, izkustveno učenje, sodelovanje, načrtovanje, motiviranost in vztrajnost, samoiniciativnost, odkrivanje priložnosti.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Ostali učenci OŠ Lava so na različnih koncih mestnega jedra risali simbole miru, pisali pozitivna sporočila in mimoidoče opozarjali na pomen in pomembnost vrednot kot so mir, solidarnost, medsebojno spoštovanje, svoboda…
Petošolci so spoznali, kaj pomenijo stereotipi in predsodki ter o tem anketirali mimoidoče. Krepili so pomembnei kompetenci podjetnosti vključvanje človeških virov in etično in trajnostno razmišljanje.
![]() |
![]() |
![]() |
Prireditev so učenci popestrili z glasbenimi točkami, zbrane pa je pozdravil tudi predsednik državnega zbora Igor Zorčič.
Članek v Novem tedniku: https://www.novitednik.si/druzba/24336-za-vec-strpnega-dialoga#.YUW574d-EnU.facebook
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Šestošolci so pri pouku zgodovine po spletu iskali ustanove, kjer so shranjeni
zgodovinske viri (arhiv, knjižnica, muzej, galerija). Ugotavljali so, kakšne so okvirne
cene vstopnic za posamezne zgodovinske ustanove ter jih primerjali. Izdelali so tudi cenik
za posamezno ustanovo ter s tem krepili finančno pismenost in načrtovanje in upravljanje.
![]() |
![]() |
Povezava: https://www.facebook.com/492626950773195/videos/248423920564632/
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
https://www.facebook.com/492626950773195/videos/370310594280249/
Povezava:
https://www.flipbookpdf.net/web/site/be12e1a26d68fefeea49e459914868a24b2d728f202012.pdf.html
11. 12. pa so objavili reportažo o nastanku časopisa na radiu Štajerski val:
https://www.stajerskival.si/sl/news/kultura/na-os-lava-prebirajo-cveke-z-lave.html
Elektrika 4. razred – galerija
Postali so tudi pravi raziskovalci. Raziskovali in spoznavali so značilnosti vode.
https://www.facebook.com/492626950773195/videos/847981422633677/
Učenec Mark Kreže pa je napravil pravo eko smreko.
<povezava>
https://www.youtube.com/watch?v=X1tlLEg0oeQ&feature=youtu.be
Prav tako so drugošolci razmišljali, kako lahko sami skrbijo za svojo državo. Starše in stare starše so povprašali, kako se oni spominjajo leta 1990.
Svetovni teden izobraževanja o financah
Učenci 8. B so pod mentorstvom prof. Sabine Hriberšek v skupinah raziskovali, kaj vse povzroča stres ter kako ohranjamo naše duševno zdravje. Izdelali so ppt predstavitve ter te teme predstavili sošolcem. Krepili so kompetenco sodelovanja in načrtovanja ter upravljanja.
Zgodbice:
Najboljše potopise je učenec 9. razreda zbral v digitalni knjižici (pdf).
V skupini so pripravili osnutek za kako osveščati potrošnike o aditivih (npr. KVIZ, KRIŽANKA, KOLEDAR, APLIKACIJSKA IGRA, ISKANJE PAROV, VISLICE, UGANKE…).
Zapisali so vsak svoj urnik dejavnosti za zdravo življenje in mu skušali slediti.
https://www.flipbookpdf.net/web/site/7527528d8148fa40e1f770c3844beeffef0a0005202005.pdf.html#page/13
Objave v medijih:
AKTIVNOSTI POGUM
Učenci so iskali črke, ki so se prikazale na monitorju tudi na tipkovnici, pri tem so morali biti hitri, da je opica priplezala čim višje.
Nato so se naučili risati v programu Inkscape ter ustvarili čisto svoje risbice.
V računalniški učilnici so si ogledali primere turističnih agencij in poiskali informacije, ki so jih potrebovali, nato pa so naredili zgibanko. Izdelek so nato predstavili kot govorni nastop.
Nekaj predstavitev so predstavili tudi prvošolcem.
Prav tako so petošolci izvedli tehniški dan na temo gregorjevo. Najprej so iskali o tem podatke po računalniku, nato pa so naredili načrt za splav- gregorček. Razvijali so različne ideje in katere naravne materiale bi uporabili. Na teh.dan so prinesli vse potrebno, izdelali gregorčke in jih preizkusili na bližnjem potoku Koprivnici.
Vsak učenec se je odločil, za koga bo izdelal uradno javno ali zasebno vabilo in utemeljil svojo izbiro. Paziti so morali na zgradbo izbranega vabila ter na pravopis.
Po izdelavi vabila so se individualno pripravili na predstavitev, kjer so morali na kratko opisati: kako so se domislili te ideje, za koga so razvili svojo idejo, kaj je namen njihovega izdelka, katere so njegove prednosti in slabosti, ali so upoštevali vse značilnosti besedilne vrste in kako bi lahko svoje vabilo še izboljšali.
Zbrali so nekaj najizvirnejših, ki jih bodo izdali v knjižici.
To je bilo tudi prvo srečanje devetdesetih implementacijskih šol z razvojnimi, oz. vstop implementacijskih šol v projekt s pričetkom izvajanja aktivnosti.
Namen je, da izobraževanje v osnovni šoli preraste v tesno sodelovanje z lokalno skupnostjo zaradi reševanja konkretnih izzivov iz okolja pri čemer se bodo uresničevali cilji učnih načrtov.
V timu smo izdelali operativni načrt, ki smo ga predstavili na eni izmed konferenc konec šolskega leta. (ppt)
Projekt „Krepitev kompetence podjetnosti in spodbujanje prožnega …