Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada.
Povezava na spletno stran projekta POGUM poslovodečega partnerja Zavoda RS za šolstvo: https://www.zrss.si/objava/projekt-pogum
Finančna podpora: skupna višina sredstev, namenjenih za izvedbo projekta, znaša 3.299.864,57 EUR.
https://www.facebook.com/492626950773195/videos/370310594280249/
Povezava:
https://www.flipbookpdf.net/web/site/be12e1a26d68fefeea49e459914868a24b2d728f202012.pdf.html
11. 12. pa so objavili reportažo o nastanku časopisa na radiu Štajerski val:
https://www.stajerskival.si/sl/news/kultura/na-os-lava-prebirajo-cveke-z-lave.html
Elektrika 4. razred – galerija
Postali so tudi pravi raziskovalci. Raziskovali in spoznavali so značilnosti vode.
https://www.facebook.com/492626950773195/videos/847981422633677/
Učenec Mark Kreže pa je napravil pravo eko smreko.
<povezava>
https://www.youtube.com/watch?v=X1tlLEg0oeQ&feature=youtu.be
Prav tako so drugošolci razmišljali, kako lahko sami skrbijo za svojo državo. Starše in stare starše so povprašali, kako se oni spominjajo leta 1990.
Najboljše potopise je učenec 9. razreda zbral v digitalni knjižici (pdf).
V skupini so pripravili osnutek za kako osveščati potrošnike o aditivih (npr. KVIZ, KRIŽANKA, KOLEDAR, APLIKACIJSKA IGRA, ISKANJE PAROV, VISLICE, UGANKE…).
Zapisali so vsak svoj urnik dejavnosti za zdravo življenje in mu skušali slediti.
https://www.flipbookpdf.net/web/site/7527528d8148fa40e1f770c3844beeffef0a0005202005.pdf.html#page/13
Objave v medijih:
AKTIVNOSTI POGUM
Učenci so iskali črke, ki so se prikazale na monitorju tudi na tipkovnici, pri tem so morali biti hitri, da je opica priplezala čim višje.
Nato so se naučili risati v programu Inkscape ter ustvarili čisto svoje risbice.
V računalniški učilnici so si ogledali primere turističnih agencij in poiskali informacije, ki so jih potrebovali, nato pa so naredili zgibanko. Izdelek so nato predstavili kot govorni nastop.
Nekaj predstavitev so predstavili tudi prvošolcem.
Prav tako so petošolci izvedli tehniški dan na temo gregorjevo. Najprej so iskali o tem podatke po računalniku, nato pa so naredili načrt za splav- gregorček. Razvijali so različne ideje in katere naravne materiale bi uporabili. Na teh.dan so prinesli vse potrebno, izdelali gregorčke in jih preizkusili na bližnjem potoku Koprivnici.
Vsak učenec se je odločil, za koga bo izdelal uradno javno ali zasebno vabilo in utemeljil svojo izbiro. Paziti so morali na zgradbo izbranega vabila ter na pravopis.
Po izdelavi vabila so se individualno pripravili na predstavitev, kjer so morali na kratko opisati: kako so se domislili te ideje, za koga so razvili svojo idejo, kaj je namen njihovega izdelka, katere so njegove prednosti in slabosti, ali so upoštevali vse značilnosti besedilne vrste in kako bi lahko svoje vabilo še izboljšali.
Zbrali so nekaj najizvirnejših, ki jih bodo izdali v knjižici.
To je bilo tudi prvo srečanje devetdesetih implementacijskih šol z razvojnimi, oz. vstop implementacijskih šol v projekt s pričetkom izvajanja aktivnosti.
Namen je, da izobraževanje v osnovni šoli preraste v tesno sodelovanje z lokalno skupnostjo zaradi reševanja konkretnih izzivov iz okolja pri čemer se bodo uresničevali cilji učnih načrtov.
V timu smo izdelali operativni načrt, ki smo ga predstavili na eni izmed konferenc konec šolskega leta. (ppt)
Projekt „Krepitev kompetence podjetnosti in spodbujanje prožnega …