- V začetku šolskega leta smo aktivnosti projekta vnesli v LDN šole.
- V soboto, 18. 09. 2021 smo v okviru projekta Pozdrav ptic miru že šestnajstič obeležili svetovni dan miru. Letošnje geslo prireditve je bilo “Deluj v miru za dobro melodijo sebe in družbe.” Prvošolci so ustvarjali v šoli in razvijali in krepili pomembne kompetence kot je etično in trajnostno mišljenje. S pomočjo staršev so izdelali ptičke iz blaga kot simbol miru.
Ostali učenci OŠ Lava so na različnih koncih mestnega jedra risali simbole miru, pisali pozitivna sporočila in mimoidoče opozarjali na pomen in pomembnost vrednot kot so mir, solidarnost, medsebojno spoštovanje, svoboda…
Petošolci so spoznali, kaj pomenijo stereotipi in predsodki ter o tem anketirali mimoidoče. Krepili so pomembnei kompetenci podjetnosti vključvanje človeških virov in etično in trajnostno razmišljanje.
![]() |
![]() |
![]() |
Prireditev so učenci popestrili z glasbenimi točkami, zbrane pa je pozdravil tudi predsednik državnega zbora Igor Zorčič.
Članek v Novem tedniku: https://www.novitednik.si/druzba/24336-za-vec-strpnega-dialoga#.YUW574d-EnU.facebook
- Učenci 6. b razreda so pripravili in sodelovali v delavnici »Požiralci nespoštljivih sporočil«. Navajali so se na spoštljivo in pozitivno komunikacijo, kritično razmišljali o negativnih in nestrpnih razmišljanjih ter ugotavljali, kako kulturo komunikacije in dialoga izboljšati. Pri izdelavi pogovornih kartic in kazal so krepili ustvarjalnost in sodelovanje.
![]() |
![]() |
![]() |
- Učenci 8. a razreda so preko delavnice Melodija družbe – naj Oda radosti poleti za mir nagovorili meščane o miru ter jim predstavili cilje in namen projekta Pozdrav ptic miru. Krepili so pomembno kompetenco podjetnosti – etično in trajnostno razmišljanje.
![]() |
![]() |
Šestošolci so pri pouku zgodovine po spletu iskali ustanove, kjer so shranjeni
zgodovinske viri (arhiv, knjižnica, muzej, galerija). Ugotavljali so, kakšne so okvirne
cene vstopnic za posamezne zgodovinske ustanove ter jih primerjali. Izdelali so tudi cenik
za posamezno ustanovo ter s tem krepili finančno pismenost in načrtovanje in upravljanje.
![]() |
![]() |
- Učenci 5. razredov so pripravili dan dejavnosti z naslovom Od ideje do izdelka. Iz odpadnih materialov so načrtovali oblačila in modne dodatke, jih izdelali in predstavili na modni reviji. Krepili so vrednotenje idej, načrtovanje, ustvarjalnost, etično in trajnostno mišljenje in finančno pismenost.
Povezava: https://www.facebook.com/492626950773195/videos/248423920564632/
- Učiteljica likovne umetnosti, ga. Katja Kovše, je z učenci osmih razredov pri predmetu likovno snovanje raziskovala senco kokošjega jajca, ki so ga osvetljevali iz različnih kotov in dolžin. Jajce in njegovo senco so poskusili upodobiti ob pomoči črtnih vrednot (linij in točk). Delo je bilo raziskovalno, učenci pa so bili spodbujeni k preizkušanju različnih načinov in celo k napakam. Učenci so preizkušali nove prijeme in strahu pred napakami je bilo manj. Tako so razvijali kompetenco podjetnosti obvladovanje negotovosti.
![]() |
![]() |
![]() |
- Učenci 7. a razreda so pri pouku slovenščine, pod mentorstvom učiteljice Nine Senica izdelovali vabilo v elektronski obliki. Krepili so kreativnost, motivacijo, načrtovanje in odkrivanje priložnosti.
![]() |
![]() |
- Učenci 9. razredov so pri izbirnem predmetu načini prehranjevanja, pod mentorstvom učiteljice Ksenije Koštomaj, krepili kreativnost, motivacijo in vztrajnost ter izkustveno učenje pri samostojni pripravi tradicionalne jedi skutnih štrukljev.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
- Učenci, ki obiskujejo knjižničarski krožek, so pripravili in izvedli praznično okrasitev knjižnice. Najprej so napisali nabor idej, ki so jih ovrednotili ter napravili končni izbor. Nato so pripravili načrt za potrebe materialov in način izvedbe. Razdelili so si naloge glede na interes in sposobnosti ter knjižnici nadeli praznično podobo. Pri delu jih je usmerjala knjižničarka Metka Lesjak, krepili pa so kompetence podjetnosti kot so vizija, vrednotenje idej, kreativnost, sodelovanje.
![]() |
![]() |
- Učenci 1. razredov so v decembru krepili kompetence podjetnosti kot so odkrivanje priložnosti, etično in trajnostno razmišljanje, motivacijo. Izdelovali in pripravljali so izdelke, ki so jih prodajali na dobrodelni praznični tržnici.
![]() |
![]() |
![]() |
- Prav tako so v tem času prvošolci obiskali računalniško učilnico. Spoznali so dele računalnika ter se preko zabavnih nalog učili uporabo miške.
![]() |
- Tretješolci, ki obiskujejo interesno dejavnost Bralne urice v vrtcu, so zaradi ukrepov, ki nam preprečujejo vstop v vrtec, brali zgodbice prvošolcem. Pod mentorstvom učiteljice Vesne Lupše so tako krepili kompetence podjetnosti kot so samozavedanje in samoučinkovitost, motivacijo in vztrajnost ter odkrivanje priložnosti.
![]() |
![]() |
- Učenci 9. b razreda so v decembru krepili kompetence podjetnosti sodelovanje in načrtovanje in upravljanje. Pod mentorstvom učiteljice Sabine Hriberšek so raziskovali tipe naselij v Sloveniji.
![]() |
![]() |
- Pod mentorstvom učiteljice Maruše Globačnik so učenci 4. in 5. razredov pri interesni dejavnosti UPI krepili kreativnost, načrtovanje in vodenje, motivacijo in vztrajnost, etično in trajnostno razmišljanje ter samozavedanje in lastno učinkovitost. Načrtovali so izdelavo svoje voščilnice, poskrbeli za vse potrebne materiale ter voščilnice izdelali.
![]() |
![]() |
![]() |
- Tudi učenci 6. razredov so pri predmetu TIT 6, pod mentorstvom učitelja Marka Kolariča izdelovali praznične voščilnice za humanitarni projekt. Krepili so sodelovanje in kreativnost.
- Učenci 8. razredov so pri predmetu likovno snovanje 2 krepili kreativnost in ustvarjalnost pri skupinskem slikanju barvne linijske kompozicije. Risali in slikali so na kartone na velike formate, najprej uporabljali vse barve, nato se omejili na črnobelo kompozicijo na manjšem formatu, kasneje pa so tuš risbe z rezanjem pretvorili v oblike ter tvorili kolaž. Na koncu so risali tudi z nedominantno roko, z zaprtimi očmi in z uporabo obeh rok hkrati. Skozi sklop nalog z naslovom Linija v gibanju jih je usmerjala učiteljica Katja Kovše.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
- V petek, 23. 2., so učenci Osnovne šole Lava popestili celjsko mestno središče s tradicionalno pustno povorko. Povezava do slik tukaj.
- Učenci, ki obiskujejo OPB 4, so pod vodstvom učitelja Aleksandra Špeca krepili ustvarjalnost, vztrajnost in motivacijo ter samozavedanje in lastno učinkovitost pri izdelovanju izdelkov s katerimi so okrasili vrata učilnice ter njeno notranjost.
![]() |
![]() |
- Učenci 6. razredov so pri predmetu TIT načrtovali in izdelali obrazne maske ter se z njimi predstavili sošolcem. Pod vodenjem učitelja Marka Kolariča so krepili kompetence podjetnosti kreativnost ter načrtovanje in vodenje.
![]() |
![]() |
- Učiteljica Katja Kovše je pri učencih 9. razredov, ki obiskujejo izbirni predmet likovno snovanje, krepila kreativnost pri snovanju logotipa za njihovo bodoče podjetje. Skozi kontinuiran proces so učenci iskali zamisli, jih preoblikovali in idejo izvedli v različnih tehnikah – tudi z uporabi IKT orodij.
![]() |
- V tednu od 21. do 27. marca 2022 smo v okviru Svetovnega tedna izobraževanja o financah izpeljali nekaj dejavnosti, v okviru katerih so učenci razvijali oz. krepili finančno in ekonomsko pismenost. https://www.oslava.si/global-
money-week-2022/
- Učenci 1. razredov so v okviru EKO dne krepili etično in trajnostno razmišljanje. Sadje, ki je med tednom ostalo, so narezali in pripravili napitek in sadna nabodala.
![]() |
![]() |
![]() |
- Četrtošolci so EKO dan popestrili s poskusi z vodo ter ugotavljali posledice onesnaženosti zraka na zdravje. Krepili so izkustveno učenje in etično in trajnostno razmišljanje.
![]() |
![]() |
- Učenci 6. razredov so pod vodstvom učiteljic Tjaše Lazar in Ksenije Koštomaj, v okviru EKO dneva, krepili nekatere kompetence podjetnosti. Izdelovali so plakate o rastlinah za prehrano, okrasili lončke iz odpadne embalaže ter vanje posejali semena rastlin za prehrano.
![]() |
![]() |
- Učenci 9. Razredov so v okviru delavnic ob EKO dnevu krepili kompetence podjetnosti sodelovanje, vključevanje virov in načrtovanje in upravljanje. Najprej so prisluhnili predavanju g. Tomaža Skobeta in Instituta Jožefa Stefana o virih elektrike v Sloveniji, nato so v skupinah iskali podatke o obnovljivih virih energije ter dodali svoja razmišljanja, kako bodo sami prispevali k manjši uporabi elektrike.
![]() |
![]() |
![]() |
- Pod mentorstvom učiteljice Maruše Globačnik in somentorice Katje Kovše, so učenci v okviru sobotne ustvarjalne delavnice slikali na trajnostne vrečke in na že uporabljena oblačila. Tako so krepili etično in trajnostno razmišljanje in izkustveno učenje.
![]() |
![]() |
- Učenci 9. a razreda so pri pouku slovenščine, ki ga poučuje učiteljica Nina Senica, spoznali novo besedilno vrsto potopis ter zapisali svoje potopise, ki so jih zbrali v zbirko ter ob tem razvijali in krepili kompetence podjetnosti.
- V petek, 27. 05. 2022, je v Grand hotelu Union v Ljubljani potekala zaključna konferenca projekta Pogum. Udeležili so se je štirje člani šolskega projektnega tima in sicer ga. ravnateljica Marijana Kolenko ter učitelji Aleš Videnšek, Mateja Čatar in Vesna Lupše. Na konferenci so predstavili aktivnosti, ki potekajo na šoli v okviru projekta ter primer povezovanja s konzorcijskim partnerjem Institutom Jožefa Stefana.
![]() |
![]() |
![]() |
- V juniju so učenci, ki obiskujejo interesno dejavnost Branje v vrtcu, obiskali vrtec Zarja, enoto Iskrica ter prebirali zgodbice tamkajšnjim otrokom v času počitka. Polepšali so jim popoldne in ob tem krepili motivacijo, odkrivanje priložnosti in samozavedanje in lastno učinkovitost.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |