Naziv projekta: Evropska vas
Vrsta projekta: Mednarodni PROJEKT
Trajanje /dnevni, letni, večletni/: LETNI PROJEKT
Namen projekta: Je spodbuditi medkulturno razumevanje, toleranco, solidarnost, spoznavanje drugih narodov in držav v Evropski uniji, obenem pa se zavedati lastne kulturne identitete.
Cilji projekta:
- spoznajo državo oz. članico Evropske unije
- seznanijo se s kulturo, običaji, glasbo, jeziki določene države
- spoznajo državne simbole
- spoznajo pa tudi številne kulinarične posebnosti posameznih evropskih držav.
Države po letih:
- šolsko leto 2012/13- PORTUGALSKA
- šolsko leto 2013/14- ČEŠKA
- šolsko leto 2014/15-DANSKA
- šolsko leto 2015/16- NIZOZEMSKA
- šolsko leto 2016/17-POLJSKA
- šolsko leto 2017/18-NEMČIJA
- šolsko leto 2018/19-MADŽARSKA
Koordinator na OŠ Lava: Nevenka Ozebek
Šola: Osnovna šola Lava
Udeleženci:
- Učenci/razred, število/: UČENCI IN UČITELJI OŠ LAVA
- Starši /število/: STARŠI IN STARI STARŠEV UČENCEV, KI SO SODELOVALI V POSAMEZNIH RAZREDIH V OKVIRU TEHNIŠKIH DNI
Prednostne dejavnosti:
- praktično delo
- druženje z vrstniki
- zbujanje zanimanja za raziskovanje
- razvijanje kulture javnega nastopanja
- izjemna možnost diferenciacije
- povezava prijetnega s koristnim – drugačne oblike dela
- možnost v komponirati drugačne oblike dela v redno delo
- pridobivanje vedenj o evropski skupnosti ter vrednotenje
- vzpostavljanje medkulturnega dialog
Ostale dejavnosti:
- priprava stojnice v mestnem središču
- izvedba nastopa v mestnem središču
- pogovori pri pouku na temo izbrane države
Posebnosti:
Vrhunec projekta oz. obeležitev dneva Evrope vsako šolsko leto popestrimo v mestnem jedru s pripravo stojnice in izvedbo nastopa.
Cilji dejavnosti so bili realizirani (obkroži): DA NE
Cilji so bili doseženi, saj so učenci v sodelovanju z učitelji skozi celoten projekt, v šoli, doma, samem osrednjem dogodku pripomogli k spoznavanju nove članice Evropske unije, k razvijanju socialnih veščin za strpno sobivanje in kulturnega dialoga. Z različnimi delavnicami smo se aktivno vključevali v spoznavanje države, jezika, kulture, običajev, življenja.
Kratek opis:
- Posebnosti
Večji del aktivnosti se je izvajal v okviru tehniškega dne na razredni stopnji, del aktivnosti pa v okviru rednega pouka in kot projektno učno delo ter v oddelkih podaljšanega bivanja. Učenci so spoznavali geografske in zgodovinske značilnosti ter zanimivosti države ter jih zapisali na plakatih, brali danske pravljice in poustvarjali. Spoznavali so dodatne poglobljene vsebine iz: kulture, kulinarike, običajev, navad, glasbe, športa, seznanili se z njihovo zastavo, grbom in proučevali njihov način življenja.