Prehrana in način življenja pomembno vplivata na zdravje in počutje posameznika in sta izjemnega družbenega pomena.
Učenci v heterogenih skupinah po svojih zmožnostih sodelujejo pri načrtovanju, izvajanju in evalvaciji. Pri tem medsebojno sodelujejo pri učenju – medvrstniško izkustveno učenje. Učijo se odgovornosti, da z lastno dejavnostjo/aktivnostjo usvajajo in razumejo vsebine razširjenega programa.
Prav tako razvijajo praktične življenjske veščine, ustvarjalne sposobnosti, veščine eksperimentiranja, rešujejo probleme in prevzemajo pobude.
Vtisi učencev
- Zelo rad/a imam kuhanje s prijatelji.
- Naučil/a sem se uporabljati mikser/električni mešalnik, pečico.
- Veliko sem vadil/a z lupilnikom za zelenjavo in sedaj mi gre že super.
- Rad/a pomivam posodo.
- Naučil/a sem se uporabljati začimbe.
- Zdaj imam bolj rad/a zelenjavo.
- Rad/a sejem moko.
- Naučil/a sem se veliko novih receptov.
- Uspelo mi je ločiti beljake od rumenjakov in narediti sneg iz beljakov.